piątek, 10 czerwca 2011

Pomysły.

Cześć.
Zlot odbędzie się na STARYM RYNKU. Godzinę wybierzcie sami(piszcie w komentarzach).
Mam już kilka atrakcji.
Myślałam żeby zrobić taki mały koncert. Mam już jedna dziewczynę która mogłaby zaśpiewać jakąś piosenkę ale potrzebne jest więcej chętnych. Więc jeśli umiecie śpiewać lub grać na gitarze PISZCIE W KOMENTARZACH.
następnym pomysłem jest to zeby odegrac scenke podczas spiewania OLLG tylko, że do tego potrzebny jest chłopak który wcieliłby się w role Justin'a. Może któraś z was ma chłopaka który by z nią pojechał?Oczywiście wtedy ona byłaby OLLG.
I jeszcze jedna idea:żeby każda z nas miała pomalowane paznokcie na fioletowo i ubrane coś fioletowego.
Co myślicie o takich atrakcjach?
Jeśli macie jakieś pomysł piszcie to ważne.
I jeśli umiecie grać albo śpiewać nie bójcie się. Przecież jesteśmy jedną `rodziną` Beliebers. ;)
I nikt się nie będzie śmiał.

19 komentarze:

Anonimowy pisze...

godzina to moze 12. i mozemy teeż koszulki to całe fioletowe i jakimś markerem czy czymś tam xd na miejscu pomalować dowolnie . niee ? xdd przydałby się teen noo megafon ^ ^ możemy chodzić po starym rynku i krzyczeeć. i też wejśc np. do jakiegoś mc donaldu czy cooś xdd

Anonimowy pisze...

Koło Poznania mieszkają i podobno dobrze śpiewają @paulliens i @majson

Anonimowy pisze...

fioletowe paznokcie i koszulki to świetny pomysł! :D

możemy śpiewać, tańczyć, wykupywać płyty...

można się spotkać już ok. 12, a później możemy pójść do mc'a czy coś. ;D

Unknown pisze...

a nie lepiej około 13, bo jeszcze niektórzy muszą dojechać, tak jak np. ja . ? ;-)
tsaa, tylko gdzie ja teraz znajdę fioletową koszulkę.. nie obrazicie się jak wezmę białą i napiszę sb na niej 'Forever a Belieber' ? :D
szkoda, że stary rynek, a nie malta.. ale jeśli tak zadecydowałyście, to ok. ;-)
nom, to by było na tyle.
ktoś by mógł robić foty, później z tego filmik i na YT.. jest szansa, że Just to zobaczy. :-)

Anonimowy pisze...

yoo to znowu jaa xdd . widziałam kom o tych paznokciach, to możee kto maa, pomaluje je sobie na fioletowy kolor nie ? i jak ktoś ma to niech nakleji te napisy z bravo wieciee te na paznokcie xdd I , 3 JB nie ? xdd

Anonimowy pisze...

łee znowuu xd nie umiem się w jednym komentarzu wysłowić xdd możee jeszcze zrobić jakieś ulotki ? jaa z koleżanką możemy roznieść bo mieszkamy blisko Starego Rynku ^ ^ więc jaak ? może jeszcze jakiś filmik na yt ? okk to chyba wszystko xdd chyba ze mi się coś jeszcze przypomni ^ ^

Anonimowy pisze...

jezu. xdd taak taak to ja . : DD może jeszcze zrobić liste uczestników ile mniej więcej będzie osób ? ; ))

Anonimowy pisze...

Możecie spotkanie zrobić o 12

mam fioletowe spodnie i lakier :)

atrakcje super

nie umiem grać na gitarze ale wygrałam 3 razy 1 miejsce w śpiewaniu więc ja mogę zaśpiewać :))


pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

łee no. to znowu jaa xdd aa będziee jakiś taki taniec ? xd coś w stylu falsh mob ' u w malaysi jakoś tak to było xdd mogłybyśmy się nauczyć jakiegoś układu z tego np . http: //www.youtu be.com/watch?v=K Y87j7jllaI&featu re=channel_video_title usuń spacjee xdd . alboo chociaż do jednej piosenki niee ? xdd a jakby nam się nie udał ten zlot czy coś xdd to mogłybyśmy go np. zorganizowac drugi raz w innym terminie, w końcu uczymy się na błędach xd . a ja mam pytanie . czy to ty zalożyłaś strone na temat tego zlot na facebooku ? bo też jest xdd dobra to chyba wszystko . w razie co moj twitter : jealous_girl_xd

Paula pisze...

yyyy... Ten zlot ma być 30 czerwca ?

Anonimowy pisze...

no koniecznie trzeba zrobić liste uczestników ;) nie każdy ma fioletową koszulkę, więc niech będzie tak, że każdy przyniesie jaką ma i na miejscu się ją przerobi, albo coś xD a z tymi paznokciami to fajny pomysł ;D

Anonimowy pisze...

pomysł z paznokciami świetny + koszulki też :)
myślę, że zlot może być o 12. więcej ludzi nas zobaczy, bo wtedy na starym rynku 'turyści' oglądają koziołki i wgl xD rozumiem, że robimy jakieś plakaty, transparenty etc ? :D ja mam brata, który ma włosy ułożone jak Biebs kiedyś, ale on nie chce jechać -.- więc najwyżej porwiemy jakiegoś ze Starego Rynku XD i czy któraś z Was jedzie pociągiem albo coś ? bo ja jadę pociągiem z Obornik i tak głupio samej XD

Anonimowy pisze...

Hej < 33
JA bardzo bym chciała jechać no i mój tata pracuje w Poznaniu więc może się zgodzi ale i tak bym musiała sama przyjechać... ale chyba znajdzie się kogoś do zakolegowania ;)

Beliberki łączmy się ;DD < 33

Anonimowy pisze...

Spoko ja mogę sie zaprzyjaźnić, też będę sama :P

Anonimowy pisze...

too ja xd. ja jadę z bff ; D aale wie ktoś gdzie kupić zwykły fioletową koszulke ? jaa z Agatą mialyśmy robić gazetke do klasy ale nie zrobiłyśmy, i akurat zostawiłam ten fioletowy bristol, przyda się na zlot ;DD

Anonimowy pisze...

ktoo jest z Obornik ?
ja byc moze pojade ale jeszcze nie wiem czy bede w ogole w domu. ; dd

Anonimowy pisze...

ja jestem z Obornik ; )
jak co to pisz na gg : 35668610 : D

Anonimowy pisze...

Ja umiem tańczyć ten taniec co Justin Jerk czy coś http://www.youtube.com/watch?v=dAzkJi4VWDo

Anonimowy pisze...

Dobry pomysł możemy zgarnąć jakiegoś klona ze Starego Rynku

Prześlij komentarz