niedziela, 19 czerwca 2011

Dane :)

No heeeeeeeej. ;)
Co u was?:)
Dane::)
zlot 05.07.2011 r. o godz. 12:00 spotykamy się na starym rynku tylko, że nie wim dokładnie gdzie ;) Jak macie jakiś pomysł piszcie.
Mamy pomalowane na fioletowo paznokcie i fioletowe koszulki lub jakąś część ubioru.
Fajnie by było gdyby każdy wziął jakieś markery i brystole itp. i byśmy robiły jakieś transparenty razem;)
Ja jadę pociągiem z Wągrowca o godz. 8:07 więc pewnie spotkam się z niektórymi dziewczynami w pociągu i tylko chciałabym żeby te które też będą jechać pkp napisały mi to to jest mój numer gg: 21201375 :)
I te które mówiły, że umieją śpiewać niech też napiszą:)
W ogóle możecie pisać do mnie jak macie jakąś sprawę, jakieś pytania :)
A i jeszcze ma któś jakiś dobry aparat? Bo jam taki do kitu i nie będą dobre zdjęcia a chyba na tym też nam zależy co nie?
Jeśli macie to weźcie :)


6 komentarze:

Anonimowy pisze...

mam pytanie: ok. ile osób będzie ? :D

Anonimowy pisze...

hej; ) tą listę uczestników zlotu, radziłabym ci zrobić na blogu, bo wtedy więcej osób może się zgłosić, a nie tylko ci którzy mają twittera ;)

Unknown pisze...

Najlepiej by było pod koziołkami się spotkać :D .
Ja tam chyba jakiś plakat w chacie zrobię, więc git.. a znajoma swój.
A co do koszulek, to jakieś napisy ustalone mamy, czy nie? Bo jak nie, to coś swojego napiszę :D.

Anonimowy pisze...

lepiej było by 30 czerwca.
Bo na początku lipca bardzo dużo ludzi wyjerzdża -.-

Anonimowy pisze...

Ja mogę coś tam zaśpiewać.
Najlepiej nie śpiewam (według mnie) ale wszyscy mówią, że ładnie więc coś małego.
@Ewrikaa

Anonimowy pisze...

Koło koziołków najlepiej ;D
Ja zaciągam ze mną przyjaciółkę :P
Ale dziewczyno pomysł miałaś zajee . Najlepiej by to nagrać wrzucić do neta i może Biebs to obejży ?

@balonowy_duszek

Prześlij komentarz