sobota, 14 maja 2011

Koniec

Cześć! Przepraszam za to, że spotkanie nie doszło do skutku (albo przynajmniej nie było mnie i Justyny). Ona miała jakieś ważne sprawy do załatwienia a ja mam problemy rodzinne :/ Niestety nie mogłam wcześniej Was o tym poinformować gdyż blogspot miał kłopoty i nie dało się zalogować :/
Przepraszam też za to, że ZLOT SIĘ NIE ODBĘDZIE.
@BieberDialogues się wycofała, a przynajmniej takie ja mam informacje...Jeśli jednak znajdzie się ktoś gotowy zająć się organizacją  to oddam mu bloga i jesli bedzie trzeba udziele odpowiednich informacji.
Planowałam żeby zrobić coś wielkiego i niepowtarzalnego, ale nie wyszło. Mam oprócz Justina także swoje żeycie, którym teraz musze się zająć i które jest dla mnie głównym priorytetem. Dlatego prosze o zrozumienie.
3majcie się cieplutko ;) Wierze że jeszcze nie raz wielkopolskie Belieberki dadza o sobie znac i pokaza jak bardzo kochaja JB :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

OMG ! jak to zlotu nie bd ? tyle juz namawiałam mame i w końcu sie zgodzila ... szkoda naprawde;'(

Anonimowy pisze...

szkoda ;( nastawialam sie na ten zlot juz od listopada a tu nic ;(

Prześlij komentarz