sobota, 21 maja 2011

Cześć.Tu @agaxD4

Hej.Tu @agaxD4 od teraz będę pisała tego bloga i organizowała zloty.
Na początek chciałam bardzo podziękować @Paulliens oraz @BieberDialogues za to, że tak długo poświęcały swoje życie na 'ogarnianie' tego wszystkiego.
Niestety dziewczynom zabrakło czasu na to by tu tak często zaglądać, więc teraz moje '5 minut' :).
Po pierwsze chciałam was zapytać kiedy mógłby się odbyć najbliższy zlot pasuje wam 25 czerwca?
Tak po zakończeniu roku szkolnego, odpoczęłybyśmy od tego wszystkiego.
Po drugie gdzie miałby się odbyć?
Wolicie w jakimś centrum handlowym czy np. na Starym Runku?
Zlot oczywiście w Poznaniu :)
Po trzecie jeśli macie jakieś pomysł czy coś w tym stylu to piszcie w komentarzach. :)
Niedługo napiszę coś nowego ;D
Pozdrawiam was :)
PS. Proszę, bądźcie wyrozumiali dla mnie i tego wpisu. Przecież to mój pierwszy raz, a początki nie zawsze są dobre :)

<3


5 komentarze:

My WoRlD kOrA BlOg pisze...

może być ten 25-akurat sobota, a miejsce to nie wiem, może browar, king kros, pestka? ;P
Oo i zróbmy plakaty i mini koncercik: bedziemy spiewac piosenki bieberka przed wiary czy cos OO za kase, potem damy ja na cos tam z bieberkiem ;DD mam nadzieję, że pomogłam, jakbyco odpisze na moim blogu;))

Anonimowy pisze...

Swietnym pomysłem byłoby poswięcenie jakiegokolwiek bloga na temet staran jakie wykonujemy by sprowadzic do nas Justina Biebera. Mam na mysli zloty, pisanie do Teleexpresu itp. Blog miałby na celu pokazanie Justinowi jak bardzo polskim Belieberką zależy na tym by sie u nas pokazał.piSAC TRZEABA BY W DWÓCH JĘZYKACH pO pOLSKU I PO aNGIELSKU. POkazywałybysmy na ni,m wiadomosci jakie wysyłamy do róznych zrodeł . Wypadałoby założyc sobie wspólnego E-maila ...
Zdjęcia Buttony blogów o JB jakie sa w Polsce. Nie tych najlepszych ale wszytskich. Wszelkiego rodzaju atrakcje związane z JB w polsce. Premiera jego filmu i nasza własne opinie na jego temat. Każda belieberka na koniec naszego dzieła wkleiłaby tam swoje zdjęcie z napisem " We weit for U Justin! '.
Każa wysłałaby JB wiad na TT z linkiem na tego bloga. Gdyby był on naserio o gdyby pomogła nam np. Honey ( taaa wiem on jest złym przykładem dla niektórych xDD) byłaby ta akcja bardziej publiczna. Wiadomosci na TT do Ellen typu " POlish weit for Bieber " ...
Hmm... ?
Co ty na to?
Taa wiem że to głupie ale jesli ty to ulepszysz to może byc dobry pomysł.

Anonimowy pisze...

emm .. a nie lepiej w lipcu ?

Anonimowy pisze...

może 10 lipca? wtedy byłoby super.. : )

Anonimowy pisze...

mogłoby zostać 5 lipca plissss.....
inaczej mi nie pasuje ;(

Prześlij komentarz