wtorek, 22 marca 2011

SPOTKANIE NA NSN3D.

Cześć tu @BieberDialogues.
Wreszcie można rezerwować bilety na stronie Cinema City! :D
http://www.cinema-city.pl/index.php?module=movie&action=repertoire&dd=2011-03-25# <--- Wbijacie tutaj, wybieracie godzinę 17.00 i rzędy myślę, że tak gdzieś od 5-9. :)
Gdyby ktoś przyjechał autobusem lub pociągiem i nie będzie wiedział jak dojść do kina to piszcie do @FutureWithJB...zabierzecie się z nią.:D
Podam też swój numer komórkowy...mam nadzieję, że nie będę miała przez to jakiś nieprzyjemności, bo podaję go z dobrej woli, gdyby ktoś się zgubił, albo nie wiedział gdzie jesteśmy. ;] ---> 664687799 (nie będę odpisywać na smsy, bo nie mam kasy na koncie, jak coś będziecie chciały to dzwońcie. :p)
Spotykamy się przed kinem w Plazie o 16.00. Trzeba będzie ogarnąć i pójść po zarezerwowane bilety i myślę, że godzina na to wystarczy.
Po seansie jak już wcześniej wspominałam będzie napad na empik! :D Wykupimy wszystko co związane z JUSTINEM! Potem porobimy sobie zdjęcia, filmiki i wgl. Wszystko zbierzemy w jedną całość i powstanie z tego filmik, który oczywiście trafi na YT! :D Myślałam też o tym, żeby zachęcać ludzi na pójście na NSN3d, ale nie wiem czy to nie będzie podchodziło pod zakłócanie spokoju, bo wiecie jakby nie patrzeć będziemy dość dużą grupą i możliwe, że ktoś się do nas przyczepi, dlatego musimy się w miarę normalnie zachowywać.
Jeśli chcecie możecie przynosić flagi polski, własnoręczne ulotki, plakaty, kamery, aparaty, bluzki z buźką JB czy innymi bajerami z nim związanymi. ;>
Po za tym myślę, że w trakcie spotkania wpadną nam do głowy jeszcze jakieś ciekawe pomysły, które na pewno da się wykorzystać.
Fajnie by też było gdybyście miały gdzieś przyczepione karteczki z imionami albo nickami z twittera, żebyśmy w miarę mogły się jakoś rozpoznawać, ale to jak chcecie. ;p
Tak nawiasem chyba każda z was wie jak wyglądam i do kogo będzie miała podejść jak coś? :d
Mam nadzieję, że nie będzie żadnych kłótni, nieprzyjemności albo spin. Chcę, żeby to spotkanie było zajebiste, ale to w dużej mierze zależy od was jakie ono będzie. ;)

PS. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ PIĄTKU! <3
ROZNIESIEMY PLAZĘ! ;d
PS2. Jakbyście chciały miejsca obok mnie lub Pauli to ja siedzę w rzędzie 6, a ona w 8. ;)
EDIT. PODEJDŹCIE DO MNIE PRZED SEANSEM TO SOBIE ZAZNACZĘ NA LIŚCIE KTO PRZYBYŁ I KTO IDZIE Z NAMI DO EMPIKU ITP, BO NA PEWNO WSZYSCY, KTÓRZY BYLI NA SEANSIE Z NAMI PO NIM DALEJ NIE PÓJDĄ...:D

12 komentarze:

Anonimowy pisze...

to czekamy na godzinę i rzędy. ;)) - @natalie1993PL

Anonimowy pisze...

Kućwa i jeszcze nie ma :c a wgl jak zamowie przez neta, to kase musze im na konto przelac, czy na miejscu?

Anonimowy pisze...

nie ma nic napisane o filmie na tej stronie ;/

Anonimowy pisze...

NA KTÓRĄ GODZINE ???

Unknown pisze...

tylko wybierzcie tak, żeby było koło 17, bo wcześniej to jest szkoła. ;d

Anonimowy pisze...

mwaha nie moge sie doczekac <3 haha, ei jebne se na czole napis: "Axla jestem!" mwaha. ♥

Anonimowy pisze...

ja jestem za z tymi karteczkami.! <3 :) ja nie wiem jak wyglądasz. ;p @natalie1993PL :)

Anonimowy pisze...

na 17:00 do cinema city w plazie

Anonimowy pisze...

no ej ja mam do 17 asiu moja ;**

Anonimowy pisze...

JA CHCĘ DO MACA <3 :! <3

Anonimowy pisze...

Ja byłam ogolnie @thesweetmix ale no niestety nie mogłam pojść później do empiku itp. ale i tak było zaje ;* <3 <3

Anonimowy pisze...

Ej ale dlaczego piszesz w sw poście tylko do dziewczyn?! Chłopcy chyba też mogą się spotkać i zrobić jakieś plakaty JB z fajnymi hasłami! Ja wybieram się z kolegą, pseudonim Kędzior, będziemy mieć napisane także może was rozpoznamy! Mamy jeszcze plakietki co doczepimy sb do bluzy. Nie mogę się doczekać!

Rysiek

Prześlij komentarz