niedziela, 27 marca 2011

Piła - kwiecień - NSN3D

Cześć! Tutaj znowu @paulliens
Za nami wspólna premiera NSN3D w Poznaniu ,ale planujemy kolejne spotkanie. Tym razem w Pile. Połączone również z obejrzeniem filmu. Nie spotkamy się w żadnym większym mieście, gdyż @BieberDialogues w kwietniu nie ma takiej możliwości . Nie spodziewamy się że wszystkie osoby obecne w piątek w Poznaniu zjawią się także na tym spotkaniu. To nie ma być jakiś mega wypad. Będziemy zadowolone jeśli chociaż 10 osób przyjedzie i będzie się bawiło razem z nami. Dlatego prosimy ,abyście pisały pod notką czy jest taka możliwość i czy wyrażacie chęć na przyjazd do Piły w kwietniu. Zostawiajcie w komentarzach swoje nicki z TT. :)

27 komentarze:

Anonimowy pisze...

HEY ;] ja nawet mam blisko do Piły
to może bym pojechała
mój TT @JuluchaaaJB

Anonimowy pisze...

ja @xanGiiex3 moze z @NatalkaLoveJB przyjedziemy ale to nie jest na 100 % pewne ;PP

Anonimowy pisze...

@SonnySoony idze ;]

bubus pisze...

Jak najbardziej wyrazam chec xD zarabiscie by bylo <3 @_BieberJustin_1

Anonimowy pisze...

Jak najbardziej wyrazam checi xD jasne ze tak !! Bedzie zajebiscie <3 @_BieberJustin_1

Anonimowy pisze...

Ja może pojade ale nie jestem jeszcze pewna ;**
@BiEbErEkFeVeR ♥♥

Anonimowy pisze...

OMG ile osób jest chętnych
wow będzie zajebiście !!!
@JuluchaaaJB

Anonimowy pisze...

myślę, że tym razem będę ;-) @michalina1123 ; D

Anonimowy pisze...

a dokładniej kiedy w kwietniu ? bo nie wiem, czy dojadę pociągiem, czy akurat mój tata będzie w domu ;d

Anonimowy pisze...

Do osoby wyżej: Dokładnie to nie wiem, bo nie powiedzieli mi, gdy dzwoniłam do Heliosa. Ma być niby pod koniec kwietnia. :)
-BieberDialogues

Michalina pisze...

okej, dzięki ;-) w takim razie będę ; D

Anonimowy pisze...

A moze zrobic by zlot w Obornikach?

Anonimowy pisze...

@agaxD4

Anonimowy pisze...

oo ja mieszkam w obornikach xdd
ale tam jest za dużo anty fanów ;//

julylover pisze...

@xojjulyxo

zapraszam do mnie ;]

Anonimowy pisze...

` . mam pytanie xd mogę zrobić filmik reklamujący zlot fanów JB ?

XXX pisze...

jasne że możesz <3 wyślij tylko później link :P

Unknown pisze...

Ej,ja mieszka w pile i pisalam e-maile do pilskiego heliosa czy bedzie grany nsn a oni mi odpisali ze nie maja tego filmu w swoim repertuarze.Ale jezeli bedzie to ja bardzo chetnie :))))

Unknown pisze...

Ej ja pislalam do pilskiego heliosa czy bedzie grany nsn a oni mi odpisali ze nie maja w swoim reperuarze tego filmu.Ale jezeli bedzie to ja berdzo chetnie:))).

Anonimowy pisze...

bede ;d ! haha @girlforbiebers

Agata. (; pisze...

@ewamarzec7 TY MIESZKASZ W PILE? : O GDZIE?! :D
Ja dzwoniłam do heliosa w Pile i mówili mi, że pod koniec kwietnia będzie...:P

Anonimowy pisze...

Bym chciała ale raczej nie da rady...

Unknown pisze...

Mieszka w Skrztuszu ale czesto jestem w pile to tak jakbym mieskzala:)).Ten helios jakis zaklamany jest mi napisli teraz cytuje''Na chwilę obecną niestety nie mamy tego tytułu w pilskim repertuarze, być może to się zmieni.
Zapraszam na naszą stronę internetową www.heliosnet.pl , gdzie na bieżąco uzupełniane są zapowiedzi filmowe.''

Agata. (; pisze...

@ewamarzec7 To ja nie wiem...zadzwonię jeszcze do nich. ;x

Unknown pisze...

Never say Never nie bedzie w Pile.Pislam do nich wczoraj odpislai mi ze nie maja tego filmy w swoim repertarze,ze wszystkie filmy sa na ich stroniea tego filmu nie ma.:((((((

Anonimowy pisze...

czyli zlotu nie bedzie?
a tak przy okazji skomentujecie mojego bloga?
http://myfuckinglifeee.blog.onet.pl

Agata. (; pisze...

BĘDZIE! XD

Prześlij komentarz