niedziela, 27 lutego 2011

Lista

Cześć tutaj @BieberDialogues. Oto lista osób, które na 100% wybierają się z nami do Poznania na NSN3D:

1.@TeamHoneypl , Weronika
2.@Natalie1993pl, Natalia
3.@Paulliens, Paula
4.@BieberDialogues, Agata
5.@Crystal_JDB, Klaudia
6.@JUSTADREAM_JB, Martyna
7.@111Blondi111, Natalia
8.@hannahxxDD, Hania
9.@zzzCysiazzz, Marcelina
10.@zzzKLAUDIAzzz, Klaudia
11.@imaginary13, Aneczka
12.@martaxxo, Marta
13.@KasiaLeto, Kasia
14.@Skateboardowa, Marlena
15.@biebsiinPoland, Karolina
16.@iBieberRiri, Daria
17.@ciociawiertara, Nina
18.@lizakowa, Alicja
19.@Minimini719, Magda
20.@CarriexDDD, Karolina 
21.@Ms_Lonely96, Justyna
22.@nelaogornik, Kornelia 
23.@ItsSandra_x, Sandra
24.@FutureWithJB, Justyna 
25.@Carpetslipper, Zuzanna
26.@paulussx3, Paulina
27 @domcia186, Dominika
28.@SonnySoony, Sonia
29.@m1luss, Milena        
30.@iGuyBelieber69, Daniel
31.@RoxannesLoveJB, Roksana
32.@joanna000_jb, Joasia
33.@xanGiiex3, Angela
34.@Paprota_, Natalia
35.@moonwalk_x3, Karolina 
36.@YellowNinjaPL, Marta
37.@Ewrikaa
38.@JBcomeToThePL, Marta
39.@BieberFanClub16, Marysia
40.@TheSweetMix, Weronika
41.@BiEbErEkFeVeR, Sandra
42.@NatalkaLoveJB, Natalia
43.@KaduFekLovesJB, Klaudia 
44.@sweetgirlxx3, Dominika
45.@Johanna_PL, Asia
46.@PaulinaLoveJBx3, Paulina 
47.@BieberswagginPL, Monika
48.@Klaudia0210, Klaudia
49.@domi159, Dominika
50.@JDBIEBERPOLAND, Agata
51.@werca18, Weronika 
52.@Saraaa_w, Sara
53.@PolandDesiresJB, Ola 
54.@PoolaxDD, Paulina
55.@Werciix3, Weronika
56. Angelika
57. Żaneta
58. Kinga
59. Agata
60. Weronika 
61. Sara
62. Asia
63. Laura
64. Miranda
65. Ania

Jeżeli nie ma Cię na liście, a również chcesz się z nami wybrać do kina i jesteś pewna/pewien, że na 100% tam będziesz to napisz w komentarzu swój nick z twittera + imię...dodamy Cię. ;)

24 komentarze:

Anonimowy pisze...

zapisz mnie : @ItsSandra_x na NSN3D w Poznaniu ;)

Anonimowy pisze...

mnie dodajcie - @nelaogornik Nela (Kornelia) XD

Anonimowy pisze...

ja też będę ...a jeśli będzie cos wiadomo prosze o poinformowanie mnie jestem @domcia186 (na tt)

Anonimowy pisze...

ja poproszę o dodanie @michalina1123, Michalina ;D
a wgl to wejdźcie na tą stronę : http://media.headlines.pl/pr/179631/justin-bieber-zaspiewa-w-cinema-city-arkadia
xdd.

Anonimowy pisze...

ja też będęę. ,3. @SonnySoony - Sonia :)

Anonimowy pisze...

@m1luss Milena :)

Anonimowy pisze...

zapisz mnie : @michalina1123 na NSN3D ;D

Anonimowy pisze...

ja teeż będę (;
@joanna000_jb , Joasia ^^

Anonimowy pisze...

mnie tez zapiszcie . xanGiiex3 Angela ;p

n.pachocka pisze...

awww... 34. <3

Anonimowy pisze...

Będę w końcu mieszkam w Poznaniu .!! @Ewrikaa ;DD

Anonimowy pisze...

Zapiszcie @JBcomeToThePL ;DD

Anonimowy pisze...

Zapiszcie mnie..Ale nie mam twittera

Żaneta :)

Anonimowy pisze...

Mnie nie ma a na 100% bede ;D Pozdrawiam <3 Twitter:
@BiEbErEkFeVeR -Sandra;DD

Anonimowy pisze...

mnie też zapiszecie.? również nie mam tt. ;/

Kinga. ;)

Anonimowy pisze...

Ja też będę, jednak nie mam tt.
Dopiszcie mnie : Agata

Anonimowy pisze...

@NatalkaLoveJB a gdzie sie spotkamy ? bo ja troche sie nie znam w poznaniu i moge sie zgubic ;/

Anonimowy pisze...

@iGuyBelieber69 będę! :D

Anonimowy pisze...

kurde, straasznie przepraszam, ale niestety nie będzie mnie w tym dniu w Poznaniu . Nie będę mogła dojechać . Bardzo proszę o wypisanie mnie @michalina1123 . Jeszcze raz bardzo, bardzo przepraszam ;-)

Anonimowy pisze...

2. @Natalia1993PL się nie zgadza. ;) mój login to @natalie1993PL jeśli można poprawić. :)

Anonimowy pisze...

widzę, że ogólnie dużo Natalii jedzie. :D pozdrawiam moje imienniczki.! <3

Anonimowy pisze...

@Johanna_PL, Asia :)

Anonimowy pisze...

@PaulinaLoveJBx3 , Paulina ;]

Anonimowy pisze...

O kurwa! Ale was jest dużo! :D
Świetnie. Szkoda, że nie mieszkam tam gdzie wy :-(

Prześlij komentarz