wtorek, 25 stycznia 2011

INFORMACJE

Cześć! Tutaj Paulliens! Jak wiecie razem z Agatą (BieberDialogues) i kilkoma innymi dziewczynami organizujemy zlot fanów Justina Biebera w Poznaniu. Odbędzie się on na początku lipca, najbardziej prawdopodobną datą jest piąty dzień tego miesiąca. Chcemy zorientować się czy pasuje Wam ten termin, dlatego nie ogłaszamy go jeszcze oficjalnie. Wspólnie uzgodniłyśmy, że spotkamy się na Starym Rynku. Głównie z tego względu, że każdy wie jak tam dotrzeć. Obiecujemy, że nie będziecie się nudzić, zapewnimy Wam ciekawe atrakcje i mnóstwo zabawy. Zlot będzie oczywiście legalny, postaramy się abyście były bezpieczne w związku z czym zapewnimy ochronę policji. Bez tego impreza się nie odbędzie!
Jeśli chodzi o atrakcje to tradycyjnie będziecie mogły zakupić koszulki i inne gadżety z wizerunkiem naszego idola. Będziemy razem śpiewać największe hity Justina, rozwiązywać quizy (oczywiście z nagrodami), tańczyć...Nie chcemy Wam zdradzać całego planu imprezy, gdyż przewidujemy kilka niespodzianek :) Przerwa na posiłek w fast foodzie żebyście nie zemdlały z głodu i miały dużo siły to nieodłączny punkt zlotu ;) Belieberki, które np. nie mają w swoim mieście Empiku lub nie mają płyty JB, a chciały ją kupić będą miały taką możliwość.
Dokładniejsze info niebawem...A tymczasem jeśli chcecie wziąć udział w naszym "meetingu" możecie zgłaszać się drogą mailową. Nasz adres to jbpoznan@onet.eu
W wiadomości wpisujcie imię, nazwisko, wiek, Wasz nick na stronie twitter.com a jeśli nie posiadacie tam konta inną stronę kontaktową (blog, photoblog itp)
Liczymy też na Wasze propozycje ;) Wkońcu każdy musi się dobrze i komfortowo czuć i każdy może mieć też mały wkład we wspólne dzieło :)
Pozdrawiam ;* <3

32 komentarze:

Unknown pisze...

powodzeenia i miłej zabawy :D zapowiada sie świetniee , ale mnie ne bd :D i zara tv bierzcie ! x dd

Anonimowy pisze...

ja nie jadę. ;< Ale miłej zabawy! :))

Anonimowy pisze...

Uhh chciałą bym tam być ,ale za daleko ; (( miłęj zabawy życze : *

Anonimowy pisze...

Miło że znowu coś takiego jest organizowane. Ale no właśnie ZNOWU.
I znowu w Poznaniu. Mieście do którego dotrę jedynie po 1 w nocy na mięciutkim łóżeczku z poduszeczką pod głową i okryta cieplusieńką kołderką. ;]
Więc powoedzenia <33 ;**

Anonimowy pisze...

NARESZCIE w Poznaniu <3 ale proszę, przesuńcie datę! wiem, że to jestem tylko jedną fanką, więc pewnie nie robi wam różnicy czy przyjadę czy nie, ale tak bardzo chciała bym być na tym zlocie.. a 5/9 lipiec akurat mi nie pasuje totalnie ;<

Anonimowy pisze...

POZNAŃ? bomba! Ale 5 LIPIEC? Do dupy jak dla mnie -.-

Anonimowy pisze...

wszystko ok ; ) ale mnie niestety nie będzie ... do Poznania mam ponad 250 km ... nie miał by kto mnie zawieść...

Anonimowy pisze...

no to nie będę... wyjezdżam praktycznie na całe wakacje na Florydę ;/;/

Tala

Anonimowy pisze...

już się nie mogę doczekać

Anonimowy pisze...

wszystko jak honey...

Anonimowy pisze...

Mam ponad 200 km ale postaram się i tak być ; )

Anonimowy pisze...

IIIIPPPP, mega, a do Poznania tylko 30 km !!! bardzo prawdopodobne, że bede :***

Anonimowy pisze...

chciałabym być , ale niestety nie będe , ale życze wam świetnej zabawy :)

Anonimowy pisze...

jadeeeeeeeeeee

Anonimowy pisze...

miłej zabawy, bo zapewne mnie nie będzie, choć bardzo bym chciała :* ;)

Majka pisze...

najbardziej pasowałoby mi tydzień później... tak 12... ale nie wiem czy coś jeszcze można zrobić...

Anonimowy pisze...

JA oczywiście będę ! Co do planu , myślę że może być ! Zapowiada się świetnie .. Do zobaczenia @skittlesdusia !

Anonimowy pisze...

oo fajnie .; D idę . a nie można w czerwcu .? bo w lipcu już wszyscy wyjeżdżają ..; (

Anonimowy pisze...

jestem z kostrzyna wiec prawdopodobni bede ale jak nie to milej zabawy i czytalam to w bravo

SweetGirlx333 pisze...

Nareszcie bliżej ;D Ale data nie pasuje mi :< Jade na kolonie z przymusu i wracam 6.07 ....
Myślę , że chyba można by to przesunąć na późniejszy termin ... Postaram się przekonać rodziców , w końcu to tylko 5 h jazdy , a nie 9-10 jak do Wrocławia ;d ( mieszkam na Mazurach -.- )

my private diary pisze...

chciałabym pojechać z przyjaciółką ale po 1. mieszkamy w warszawie i do poznania trochę daleko, po 2. jej rodzice raczej nie puszczą ; /
czekamy na następny zjazd w warszawie!! :D

Anonimowy pisze...

pluje sobie w brode bo mieszkam we Wrocławiu a kiedy był tam zlot to byłam na kolonii . :C . Spróbuje przekonać rodziców . ; c ale wątpię żeby sie zgodzili . Tym bardziej tata, bo ze względów kibica nienawidzi Poznania . ; c

Anonimowy pisze...

W poznaniu ?!?!?! no nareszcie ! idę i oczywiście ze swoją grupką fanów jakieś z 10 nas jest ...; D
ale czy to musi być w lipcu ? ja się wyprowadzam we wakacje , więc nie mogło by być jakoś w czerwcu po szkole ?

Anonimowy pisze...

Nie mogę jechać to za daleko :(
Mieszkam w Goleniowie to niedaleko Szczecina!!!!
Nie ma mnie kto zawieść:(!!!!!!!!!
A poza tym moi rodzice uważają że ta gwiazda nie jest tego zlotu warta!!!!!!!!
Muszę pojechać!!!!!!!!!;D
xd

Anonimowy pisze...

niech zgadne wraz z wami organizuje to honey!?
mój boże współczuje wszystkim mieszkańcom poznania w tym dniu. ja pierdole nie macie kogo se brać za idola!? jakiegoś pedała tylko. o,O

Anonimowy pisze...

Pewnie że będę. <3

Anonimowy pisze...

to jest świetny pomysł i super że w Poznaniu:))

justindrewbieberpoland pisze...

Ja obczaje jak mi tam bd ze szkola, w sensie praktyki i jaka data zostanie wybrana, no i wtedy sie postaram zglosic ;d jeszcze 15 dni do glosowania. <3

Anonimowy pisze...

Ja jadę!! y wielk chcią!!:*

Kamcia14 pisze...

Mam nadzieję, że będę mogła przyjechać !!! Będzie super... <3

Anonimowy pisze...

Własnie przeczytałam i ;((

Mnie nie bd przez cały lipiec ; //
Mam nadzieję ze jeszcze kiedyś uda mi sie uczestniczyć w zlocie ;/ ;/

Anonimowy pisze...

dajcie trochę więcej info o tym zlocie np. godzina, dokładna data,
plis

Prześlij komentarz